Samsung ve Digiturk televizyon iletişiminde bir ilke imza attı

Publicis One ajanslarından DataWise ekibi, Samsung’un yeni kampanyası için Digiturk Bein Media iş birliğiyle programatikte yeni bir dönem başlatarak reklam dünyasında bir ilke imza attı.

Türkiye ve dünyada ilk defa gerçek zamanlı yayındaki reklam kuşağı içinde HBBTV teknolojili uydu alıcılarında, izinli müşteri veri tabanı kullanılarak TV’de hedefli reklam gerçekleştirdi. Digiturk yayını sırasında farklı profil ve farklı hedef kitlelere aynı anda farklı Samsung reklamı gösterildi.

Digiturk-Bein Connect kullanan, teknoloji sever, 20-45 yaş arası kitleye Samsung S9 reklamı gösterilirken, Samsung’un farkındalık yaratmak istediği jenerik reklamı ise “mass” kitleye sadece İzmir ve Ankara’da gösterildi. Hedef kitleye girmeyen kullanıcılara ise Digiturk’ün gerçek zamanlı yayın akışındaki reklam gösterildi.

Bu sayede Samsung, farklı hedef kitlelere göre uygun olan reklamın doğrudan o kitleye ulaşmasını sağladı.

KÜNYE:
Reklamveren: Samsung
Reklamveren Müşteri Ekibi: Roza Saygılı, Mert Uygur, Kardelen Başdemir ve Volkan Akyüz
Medya Ajansı: PublicisOne/Datawise
Medya ajansı ekibi: İlke Yirik, Bilge Bulut, Beril Çelikyay, Seda Özsönmez, Can İlhan, Mert Yaprakoğlu
Kreatif Ajans: Cheil Türkiye
Teknoloji (Digiturk) Ekibi: Banu Çelikkaya

İLGİLİ HABERLER