Samsung kendi “İçerik Fabrikası”nı kurdu…

PAYLAŞ

Samsung beyaz eşya ürünlerindeki yenilikçi teknolojilerini dijital mecralara yönelik yeni bir reklam kampanyasıyla tanıtıyor. Kadınlara, futbol severlere, işlerini dar vakitlere sıkıştıranlara hatta teknolojiye mesafeli olanlara farklı ve eğlenceli videolarla ulaşmayı planlayan Samsung’un “Ona Göre Anlat” isimli dijital reklam kampanyasında ünlü oyuncu İrem Sak rol alıyor.

Kampanyanın lansman toplantısına katılan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen hem kampanyayı hem de Samsung’un yeni yaratıcılık yaklaşımı “İçerik Fabrikası”nı yorumladı…

“Barış Gökpınar Samsung’un masanın iki yanında da çalışmış CMO’su. Bu nedenle yapılan iş kadar işin yapılma sürecini de önemsiyor, biliyor.
İrem Sak her kalıba girebilen sanatçılardan. Dört farklı tipi altı üründe 24 kez videoya taşırken ne kadar zorlandı bilinmez ama sonuçta telefon ve televizyondan daha az bilinen küllim Samsung cihaz ve makinalarını ışıltılı bir biçimde ekrana taşımış.
Basın toplantısının bize göre en farklı yanı “İçerik Fabrikası” olarak anılan ve 7 farklı ajansın ürettiği içeriği barındıran yeni yaklaşımı. İçerik anlamında Onedio ve Ekşi Sözlükle de çalışan Samsung pazarlama yönetimi ülkemizde bir ilki de gerçekleştiriyor. Tek ajansla çalışılmayacak kadar çok fikre ihtiyaç var ve dışarda Samsung için fikir üretecek pek çok kaynaktan faydalanmak çok akıllıca. Ancak tek şart var: Fikri getiren ajansın rakip bir markayla çalışmıyor olması.
İrem Sak’lı “How To” videoları Samsung’un güzel bir tesadüf olarak global ajansı olan Cheil’den gelmiş. Pek çok yenilikçi ürün ve hizmette ilke imza atmış olan Samsung’un “entelektüel” kaynağın doğru kullanımı konusundaki yaklaşım biçimi de bir ilk. Zaten özgün fikir az, kaynağın etkin kullanımını yürekten destekliyoruz.”