Sabah şekerleri ve sabah zombilerinin ortak noktası Nescafé Classic

Nescafé’nin yeni dijital kampanyası “Sabahları Sen Kimsin?” güne farklı şekillerde başlayanların ruh hallerine eğlenceli bir şekilde anlatıyor.

1234

Nescafé “Sabahları Sen Kimsin?” kampanyası ile kahve severleri, sabahları nasıl bir enerjiyle uyandıklarını düşünmeye davet ediyor. Dijital kanallarda yayınlanan kampanya filmleri altı farklı ruh halini esprili bir şekilde anlatıyor.

KAHVE 2

Kampanyada sabah büyük bir coşku ve enerjiyle uyananlar “Sabah Şekeri”, aksiliği biraz ağır basanlar “Tersinden Kalkan”, bir türlü ayılamayanlar “Sabah Zombisi”, yatakla vedalaşmakta zorlananlar “5 Dakika Daha’cı”, geç kalmadan evden çıkmak uğruna amansız bir koşturmaca içine girenler “Apar Toparlanan” ve sabah mahmurluğu nedir bilmeyen sporcu ruhlar ise “Sabah Rekortmenleri” olarak niteleniyor.

Nescafe

Sabaha farklı başlasalar da herkes için günün ilk kahvesinin Nescafé Classic olduğunu vurgulayan kampanya kapsamında bu hallerden dördü için özel tasarlanan Nescafé Classic paketleri de raflarda yerini aldı.

KÜNYE:

Reklamveren: Nestlé Türkiye / NESCAFÉ

Reklamveren Ekip: Tunç Akbayar, Duygu Serpil, Burcu Orhun, Defne Yağcı

Reklam Ajansı: SesliHarfler Linked by Isobar

Yaratıcı Grup Başkanı: Semih Altıner

Yaratıcı Grup: Gökhan Koşar, Atıl Önder, Erhan Balkan, Irmak Barbarosoğlu

Müşteri İlişkileri Direktörü: Eldem Çulpan

Marka Yöneticisi: Gözde Günebak, Duygu Paylaşmak

Sosyal Medya Direktörü: Damla Bal

Sosyal Medya Yönetimi: Berdan Özdemir

Ajans Prodüktörü: Muzaffer Yiğit

Prodüksiyon Şirketi: Mental Film

Yönetmen: Kuntay Alpman

Medya Ajansı: Mindshare

İLGİLİ HABERLER