OMO kirlenerek öğrenmeye davet ediyor

PAYLAŞ

OMO’nun on yılı geride bırakan “Kirlenmek Güzeldir” kampanyası 2015’i “Hadi Hareketlen Kirlen Öğren” projesiyle karşılıyor. Proje, çocukların deneyimleyerek öğrenme yoluyla kazandıklarına dikkat çekerken, lekelerin ve kirlerin de bu öğrenmenin imzası olduğunu savunuyor.  Kirlenmek Güzeldir kampanyalarından aşina olduğumuz 360 derece iletişim bu kampanyada da yine yaratıcı uygulamalar ve ilklerle sürdürülüyor.

OMO’nun Hadi Hareketlen Kirlen Öğren kampanyası, teaser reklamlarıyla merhaba dedi. Ve ardından, bir evin garajındaki malzemelerden yaptıkları enstrümanlarla karşımıza çıkan beş çocuk, Queen’in We Will Rock You şarkısı üzerine yazılmış Türkçe sözlerle “Hadi Hareketlen, Kirlen, Öğren!” mesajını iletti.  Reklam filmi gerek görsel hikayesi gerekse sözleriyle verdiği mesajda, Kirlenmek Güzeldir kampanyalarının tümünde olduğu gibi çocukların gelişiminde kirlenerek öğrenmenin ve deneyimlemenin önemine odaklanıyor. 

OMO, bu kampanyada sadece deneyimleyerek öğrenmenin önemini vurgulamakla ve farkındalık yaratmakla kalmıyor, birçok platformda hayata geçirdiği projelerle de çocukları harekete çağırıyor.  OMO’nun AVM’lerde kurulan özel etkinlik alanlarında, reklam filmindeki garajın da bire bir aynısı yer alıyor ve çocuklar kirlenmenin şarkısını kendileri çalıp özgürce kirlenebiliyorlar. Aktif Yaşam Derneği tarafından kurgulanan oyunlarla hareket ve öğrenme yine bir potada buluşturuluyor. 

Reklam filmi gerçek oluyor
OMO, kampanyanın ilk dijital uygulamasında, çocukları hadihareketlen.omo.com.tr adresine çağırıyor. Çocuklar, sitedeki özel bir uygulamayla, reklam filminin müziğine evdeki eşyalarla ritim tutarak eşlik ediyor, görüntüleri birleştirerek kendi filmlerini oluşturuyor. OMO, projenin ileriki aşamalarında da çocukları daha büyük sürprizlerle karşılamaya hazırlanıyor. Proje için hazırlanan kampanya, OMO ajans ağının birlikte çalışma ve üretme kültüründen besleniyor. Kampanyada; Lowe (reklam), Mindhare (medya planlama), Sobraz (PR), 41! 29! (dijital) ve Brandit (etkinlik) gibi ajanslar sorumluluk alırken,  Aktif Yaşam Derneği ve Yankı Yazgan da çalışmalara danışman olarak destek veriyor.