Netmarble Türkiye’ye ‘Best PR Campaign’ Ödülü
Türkiye’nin en popüler PC ve mobil oyunlarının yayıncısı Netmarble Türkiye, uluslararası dijital oyun sektörünün en önemli organizasyonlarından Paris Game Connection’dan ödülle döndü. Netmarble Türkiye, mobil oyunu Paramanya’nın iletişim kampanyası ile elde ettiği başarıdan dolayı ‘Best PR Campaign’ ödülünü almaya hak kazandı. Paris’te düzenlenen törende şirket adına ödülü Netmarble Türkiye Mobil ve Medya Direktörü Aras Şenyüz ve Netmarble Türkiye Mobil Ürün Müdürü Güven Çelikkaya aldı.
Paramanya’nın iletişim kampanyasında viral video, TV advertorialları, dizi entegrasyonları ve mobil reklamları, outdoor-indoor çalışmaları kapsayan 360 derecelik iletişim kampanyası ile mobil oyunculara etkili biçimde ulaşıldı ve kullanıcı kazanımında büyük başarı elde edildi. Stratejik iletişim kampanyası kapsamında oyun 3 ay içinde 2 milyondan fazla indirildi.