Mükemmel deneyimin 6 adımı XCO’19’da

Marketing Türkiye’nin müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin doğru kullanımı konusunda vizyon yaratmak amacıyla bu yıl 4.’sünü düzenleyeceği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’a sayılı günler kaldı… “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşecek olan zirvede mükemmel deneyime giden yolda yapılması gerekenler 6 ana başlık altında toplanan heyecan verici sunumlarla anlatılacak.

Türkiye’de UX ve CX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’19 dünyadan ve ülkemizden önemli isim ve markaları bu yıl dördüncü defa bir araya getirecek. Marketing Türkiye’nin öncülüğünde düzenlenen Marka Danışmanı Uğur Özmen’in kürate ettiği, Deloitte’un güçlendirdiği, Userspots’un içerik tasarımına katkı verdiği XCO, “fark yaratan bir deneyim” yaşatma iddiasıyla yola çıktı. Zirve bu yıl deneyim konusunda dünyada yaşanan son gelişmeleri ve mükemmel deneyime giden yolda atılması gereken adımları 6 ana başlık atında yer alan onlarca sunumla katılımcılarla paylaşacak.

Peki, Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’19’da bu yıl katılımcıları neler bekliyor? Deneyim sürecini özetleyen 6 ana başlık hangileri? Zirvenin öne çıkan sunumlarında kimler neler anlatacak? Deneyim dolu zirveye sayılı günler kala bu soruları sizler için yanıtladık…

Mükemmel Deneyimin 6 temel adımı
1-) CX Stratejileri

“CX Stratejileri” şirketlerin müşterilerine sunmayı hedeflediği deneyim çerçevesinde yine şirketin marka değeri ve genel stratejisi göz önünde bulundurularak bir strateji oluşturmasını ve oluşturulan bu stratejiyi organizasyonun karar alma ve önceliklendirme süreçlerinde kılavuz olarak kullanmasını sağlıyor.

“CX Stratejileri” alanında kimler neler anlatacak?
B2B B2C Fark Etmez – Rekabette İş Modeli İnovasyonu
Hakan Göl
Deloitte Dijital Hizmetler Ortağı

Workshoplar: Trend Blenders ile Trendleri Aksiyona Dönüştürün
Userspots
Teknoloji alanındaki bir yeniliği, iş dünyasındaki bir değişimle ya da bir tasarım trendiyle birlikte sorgulamak, yani tüm bu yenilikleri birbirleriyle karıştırarak düşünmek fikir geliştirmek için mükemmel. Trend Blenders XCO’19’da gerçekleştireceği workshop ile şirketlerin tüm yenilikçi birimlerine enerji katmayı, yeni gelişen teknoloji ve fırsatlarla birlikte düşünmeyi, tasarım dünyasından son yenilikleri ve kullanıcı beklentilerini bu birimlerle paylaşmayı ve aksiyona dönüştürmeyi amaçlıyor.

2-) Müşteriyi Anlamak

Müşterinin ihtiyaç ve taleplerinin müşteri ve çalışanların sesiyle gerçek, uygulanabilir içgörülere dönüşmesini sağlıyor.

“Müşteriyi Anlamak” alanında kimler neler anlatacak?
Çok Kanallı Müşteri Yolculuğunda Yapay Zekayı Kullanma Sanatı
Deniz Pazarcıoğlu
SAS Kıdemli İş Çözümleri Müdürü

Finans Sektörü İçin Müşteri Deneyiminde İnovasyon Neyi İfade Ediyor?
Emel Çuhacı
Yapı Kredi İnovasyon ve Müşteri Deneyimi Direktörü

3-) Deneyim, Tasarım, Geliştirme, Inovasyon

Bu süreç büyük geri bildirim döngüsünün olumsuzluk kök nedenlerinin belirlenmesini ve giderilmesini sağlar.

“Deneyim, Tasarım, Geliştirme, Inovasyon” alanında kimler neler anlatacak?
Mekanlara Hikayeler Anlattırmak
Caner Aras
Userspots Business Development

“Deneyim Müzesi”: Müşteri Deneyimini Arttırmak İçin Müzelerden İlham Alabilir miyiz?
Hazım Bumin
Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü

Dijitalleşen Dünyada B2B Müşteri Deneyimi ve İletişimi
Özgür Şahin
360 DRC Marketing Yönetici Ortağı

Sağlıkta Dijital Dönüşüm ile Hastalar İçin Fayda Yaratmak
Dr. Bilgen Dölek
Amgen ve Mustafa Nevzat Pazar Erişim ve Ar-Ge Direktörü

Queer Bir Deneyim Mümkün mü?
Mert Tuna Yılmaz
Digital Partners Deneyim ve Tasarım Direktörü

Mobil Jenerasyon İçin Deneyim Tasarlamak
Hikmet Şen
9:16 Kurucusu Ortağı

Dijital Dünya İçin Müşteri Deneyimi
Vijay Jaswal
Software AG Orta Doğu ve Türkiye Bölgesi CTO’su

Çok Kanallı Deneyim
Derrick Fountain
TRT Dijital Ürün Lideri

Kahvede Deneyim Bitmez
Arzu Alibaz
Nestlé Professional Türkiye Ülke Müdürü

4-) Ölçümleme ve Yatırımın Geri Dönüşü
Ölçümleme sayesinde markalar müşterilerinin marka ve şirket algısını devamlı olarak, şirket genelinde belirlenen bir kalite çerçevesinde CX performansını takip etme olanağı buluyor. Raporlama ve karar alma süreçlerinde de bu ölçümler etkin olarak kullanılıyor.

“Ölçümleme ve Yatırımın Geri Dönüşü” alanında kimler neler anlatacak?
Müşteri Deneyiminde Eksik Faktör: İnsan
Gürol Kurt
Alterna CX Kurucu Ortağı

5-) Kurumsal Uyum ve Hesap Verebilirlik
“Kurumsal Uyum ve Hesap Verebilirlik” prensibi sorumluluk alanlarını saptıyor, değişimi yöneterek kurum içinde her düzeyde karşılıklı hesap verebilirliği geliştiriyor ve müşteri deneyimini proaktif ve de disiplinli bir biçimde yönetilmesini sağlıyor. CX ölçümleri ve programlarının düzenli olarak gözden geçirilmesi de yine bu süreçte gerçekleştiriliyor.

“Kurumsal Uyum ve Hesap Verebilirlik” alanında kimler neler anlatacak?
Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı: İstanbul Sabiha Gökçen
Canan Soysal
İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü

6-) Kültür
Deneyim tasarımı alanında yaratılan kültür tüm çalışanları, dikkat çeken bir müşteri deneyimi sunmaya özendiren, cesaretlendiren ve fırsat veren bir ortak değer ve davranışlar sistemi oluşmasını sağlıyor.

“Kültür” alanında kimler neler anlatacak?
Mutlu Çalışanlar Mutlu Müşteriler Yaratır!
Özgür Yeşilyurt
Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı

İnsanlık için Deneyim Tasarımı
Bengi Turgan Çiftçi
Deloitte Dijital Kreatif Direktörü

İLGİLİ HABERLER