Mart ayında en çok izlenen 10 Türk reklamı (YouTube Ads Leaderboard)

PAYLAŞ

YouTube Ads Leaders Board Türkiye Mart 2018 sonuçları açıklandı. Ayın en çok izlenen reklamlarının yer aldığı bu liste, dijital reklamcılığın en etkili değerlendirme ölçeği olarak kabul ediliyor. YouTube Ads Leaderboard ile bir önceki ay YouTube’da kitlelerin dikkatini hangi markaların çektiğine ilişkin sonuçların ortaya konması hedefleniyor.

YouTube Ads Leaderboard nedir?

“YouTube Ads Leaderboard”da, markaların reklamlarının popülerlik oranlarına göre sıralaması yer alıyor. Listede yer alacak reklamlar görüntülenme, izlenme, reklam (paid view) ve kazanılan izlemelerin (earned view) oranı gibi kriterler göz önünde bulundurularak belirleniyor.

İşte YouTube Ads Leaders Board Türkiye Mart 2018 sonuçları:

Filli Boya 8 Mart Dünya Kadınlar Günü filmi: Mucizemsin

#Şimdi bağlan hayata!

Elidor Sunar: “EL ALEM COLLECTION”|#hepkendiyolumuzda

Axe – Sessiz Kalmıyoruz

Türkiye’nin Ofisi, Petrol Ofisi

#ÇanakkaleyeYazıyorum

#ElAlemNeDer

General Mobile GM 8 Android One | Çekebildiğin kadar fotoğraf çek

Her Damla Değerli

Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi – Tuba Ünsal