Marketing Türkiye Aralık sayısı Espor Özel Eki ile bayilerde!

PAYLAŞ
Espor alanını bir mecra olarak kullanmak isteyen markalara rehber niteliğindeki Marketing Türkiye Espor Özel Eki Aralık sayısıyla birlikte bayilerde…

Dijitalleşme ve teknolojinin gelişimiyle birlikte hayatımızda birçok şey geri dönülmez biçimde dönüştü… Bunlardan etkilenen alanlardan biri de hiç kuşkusuz spor. Yeni dönemin yeni sporu olarak tanımlanan espor her geçen gün etkisini artırarak yaşamlarımıza nüfuz ediyor. Artık espor milyonlarca insan için çocuk oyunu değil, gerçek bir spor! Zira Newzoo’nun araştırmasına göre espor Z kuşağı kadar, Y kuşağı temsilcileri arasında da popüler… Her yaştan ve her kesimden insanın ilgiyle takip ettiği esporun dünya çapında yaklaşık 400 milyon izleyicisi var ve ekonomik büyüklüğü 900 milyon dolar civarında. Böylesine büyük rakamlar konuşuladursun aslında espor çoğu marka açısından hâlâ bilinmezliklerle dolu. İşte bu içgörüden yola çıkarak espor alanını bir mecra olarak kullanmak isteyen markalara rehber olması amacıyla Marketing Türkiye Espor Özel Eki’ni yayınladı.

Markalar esporu nasıl kullanmalı? 

Milyon dolarlık büyük turnuvalar, maaşlı oyuncular, takım ve marka sponsorluklarıyla her geçen gün büyüyen espor çoğu markanın ilgisini çoktan çekmiş durumda. Peki, böylesine gelişen bir alanda markalar yerini nasıl almalı? Yanıtını “Markalar esporu nasıl kullanmalı?” haberinde espora önemli yatırım yapan markalar verdi.

Espor oyuncularını tanıyor musunuz? 

Espor her geçen gün daha geniş kitleler tarafından tercih edilen bir alana dönüşürken bu alanda boy gösteren tüketicilerin tüketim alışkanlıkları, marka tercihleri, ödeme yöntemleri, espora harcadıkları bütçe, sosyoekonomik statüleri ve hayata bakışları da markalar açısından daha da dikkatle incelenmesi gereken verilere dönüşüyor. Marketing Türkiye olarak Aksoy Araştırma ile birlikte Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırmasını 15 milyonun üzerinde aktif kullanıcısı bulunan Türkiye’nin en büyük yerli espor oyunu Zula platformunda hayata geçirdik. Sonuçlar hayli ilgi çekici…

Espor ekosistemi ESPORTS.con’da buluşacak 

Espor alanında hedef kitlesine ulaşan markalar olsa da pek çoğu için espor bilinmezliklerle dolu bir dünya. İşte bu içgörüden yola çıkan Marketing Türkiye, markaları büyük fırsatlar barındıran espor dünyasının tüm paydaşlarını ESPORTS.con’da bir araya getirecek. Marketing Türkiye önderliğinde gerçekleşecek olan Türkiye’nin ilk ve en büyük espor konferansı ESPORTS.con, 16-17 Ocak 2019 tarihlerinde Nonstop Zula Espor Merkezi’nde düzenlenecek. Yerinizi almayı unutmayın!

Ek’te neler var?

  • Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırması tamamlandı
  • Esporun tüm paydaşları ESPORTS.con’da buluşuyor!
  • Markalar esporu nasıl kullanmalı?
  • Mehmet Ulusoy: 6’dan 70’e hedefe ulaşmak için markalara açık davet
  • Atolye Games ne yapar?
  • Dijital Dünyanın Sultanları
  • Espor artık geleceğin değil, günümüzün sporu…
  • Berk Varol: Yeni spor dünyasında markamın yeri ne olacak?
  • Bir espor takımı nasıl kurulur?
  • Z kuşağı esporda
  • Takımın kadar büyüksün!
  • Espora yatırım yapan markalar değer yaratıyor…
  • Şirket içi rekabet espora taşınıyor

Hepsi ve daha fazlası Marketing Türkiye Espor Ek’inde!