Kıyametten kaçıp fıstık ezmesine sığınmak

Amerikan fıstık ezmesi markası Jif için kreatif ajans Publicis’in hayata geçirdiği reklam kampanyası bilim kurgu filmlerinden fırlamış kıyamet sahnesiyle izleyenleri ilk saniyede yakalamayı başarıyor. Steven Spielberg’ün 2005 yılında çektiği popüler filmi Dünyalar Savaşı’ndan bir sahneyi andıran reklam filminde dünyayı yok eden makinalardan kaçan kadının bir sığınağa doğru koşuşunu izliyoruz. Canını zor kurtaran kadın sığınakta yer alan erzaklar içinde gördüğü fıstık ezmesi karşısında adeta sinir krizi geçiriyor. Derhal sığınaktan kaçan genç kadın en yakın markete ulaşarak Jif marka fıstık ezmesini kaşıklayarak mutluluğa kavuşuyor.

01

İLGİLİ HABERLER