Kent’in kampanyası Çorlu tren kazasını hatırlattı, sosyal medyada büyük eleştiri topladı

Kent’in Ramazan Bayramı için hazırladığı reklam kampanyası sosyal medyada büyük tepki topladı.

Kent’in bu yıl Ramazan Bayramı için hazırladığı “Bayramlaşır, aile oluruz” temalı reklam filmi sosyal medyada tepki çekti. Kullanıcılar geçtiğimiz yıl Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde 25 kişinin ölümü, 340 kişinin de yaralanmasıyla sonuçlanan tren kazasına çok benzer öğeler içermesi nedeniyle reklam filmini eleştiri yağmuruna tuttu.

 

Ogilvy İstanbul imzası taşıyan reklam filminde bayramı aileleriyle birlikte geçirmek için trenle seyahat eden ancak aksilikler nedeniyle bayram sabahına yetişemeyen yolcular, trende birbirleriyle bayramlaşarak aile oluyor.

Ne olmuştu?

Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde geçen yıl 8 Temmuz’da meydana gelen tren kazasında 25 kişi hayatı kaybetmiş 340 kişinin de yaralanmıştı. Çorlu yakınlarından geçerken rayların altındaki toprak menfezin kayması sonucu 5 vagon devrilmişti.

İLGİLİ HABERLER