Kahve Dünyası’nın lezzetleri C Level Club’da katılımcılarla buluştu

Marketing Türkiye tarafından üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformu olan C Level Club yılın ilk buluşmasında kapılarını eşsiz bir deneyimle açtı. Kahve Dünyası iş birliğiyle 12 Mart Salı günü Kahve Dünyası’nın Zeytinburnu’ndaki fabrikası “Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi”de gerçekleşen etkinlikte pazarlama dünyasının üst düzey yöneticileri yeni yeme-içme trendlerini dinledi, Kahve Dünyası’nın tecrübesiyle adım adım nasıl çikolata yapıldığını öğrendikten sonra Kahve Dünyası’nın atölyesinde kendi çikolatalarını da yapma fırsatı buldu. 

 Doğru tasarlanmış bir müşteri yolculuğu; bağlılığın, keyifli bir yeme içme anının ve iyi bir deneyimin temelini oluşturuyor. Yeme-içme motivasyonunu, doğru bir deneyimle birleştirmenin etkisini yeme-içme trendleri üzerinden anlatmak, hatta yaşatmak için kolları sıvayan C Level Club pazarlama profesyonellerini Kahve Dünyası’nın yaşatacağı benzersiz deneyime davet etti. 12 Mart salı günü kahvaltıyla başlayan etkinlikte pazarlama yöneticileri, yeme-içme motivasyonunu, doğru bir deneyim ile birleştirmenin etkisini Mustafa Dalcı’dan dinledi. Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi’de üretilen çikolataların nasıl üretildiklerini öğrenmek için fabrikayı gezen katılımcılar atölyede kendi çikolatalarını da ürettiler.

Lezzet dolu bir deneyim

Kahve Dünyası uzun yıllardır sektördeki varlığını sürdürerek hem kendini geliştiren hem de müşterisinin sadakatini kazanan bir marka. İlk mağazasını 2004 yılında açan ve bugün yurt içinde 35 ilde 180 mağazası, yurt dışında ise 13 mağaza ve satış noktası bulunan marka kahve, çikolata, unlu mamul, dondurma ve fit lezzetler kategorilerinde bini aşkın ürün çeşidini tüketicilerine sunuyor. Kahve Dünyası’nın C Level Club ile lezzetlerini bir deneyime dönüştürmek için pazarlama profesyonellerini davet ettiği fabrikası birçok alanda sektörde ilk olma özelliğini taşıyor. Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi’nin daha önce eski bir iplik fabrikası olduğunun altını çizen Kahve Dünyası Kurumsal İletişim Yöneticisi Burcu Uyanık, fabrikayı dekorasyonu ve atmosferiyle daha da eski bir çikolata fabrikasına dönüştürdüklerini söyledi. Misafirlerine sundukları ürünlerin yüzde 95’ini kendi bünyelerinde ürettiklerini ifade eden Uyanık Fabrika Veliefendi’nin hem bir fabrika hem bir deneyim mağazası hem de bir müze olma özelliğini taşıdığı bilgisini de katılımcılarla paylaştı. Katılımcılar fabrikayı bir müze gibi gezerken hem taze dondurmanın tadını deneyimledi hem de Kahve Dünyası’nın çikolata tecrübesiyle kendi çikolatalarını yaptılar.

Akıllı mutfak yemek yapma kültürünü değiştirecek

Userspots’un hazırladığı kapsamlı bir yeme-içme trendleri raporunun da paylaşıldığı etkinlikte Userspots Kurucu Ortağı Mustafa Dalcı gelecekte hayatımıza girecek teknolojileri katılımcılara aktardı. “İnovasyon yapmak şirketler için sisli bir yolda otomobil kullanmak gibi” benzetmesini yapan Dalcı, “biz görüş mesafesini artırmak için çalışıyoruz” dedi. Sunumun en dikkat çeken başlıklarından biri de akıllı mutfak konseptiydi. Amerika’da yeni yeni yayılmaya başlayan kendi kendine yemek yapan tencere ve ev aletlerinin 10 yıl içinde hayatımıza gireceği ve yemek yapma kültürünü kökünden değiştireceği de Mustafa Dalcı tarafından katılımcılara aktarıldı.

 

 

C Level Club deneyim dolu programına 2019 boyunca devam edecek

Koku tüketici davranışlarını nasıl etkliyor?

Kokunun artık bilinçaltına direkt ulaşan tek duyu olduğu ve satın alma davranışı üzerinde de ciddi bir etki yarattığı bilinen bir gerçek. Yarım yüzyılı aşkın süredir uluslararası pazarlar için esans ve ham madde üretimi yapan MG International Fragrance’ın 27 Mart Çarşamba günü Gebze’deki fabrikasında gerçekleşecek C Level Club buluşmasında hem kokuların büyülü dünyasına yolculuk yapılacak hem de ThinkNeuro sunumuyla kokuların tüketici davranışları üzerindeki etkisi derinlemesine irdelenecek.

Sanat, yapay zeka ile buluşuyor

16 Nisan’da Raffles İstanbul’da gerçekleşecek C Level Club’da sanat ve teknolojinin birlikteliği, yapay zeka ile üretilen sanat eserleri ve teknolojinin sanatı nasıl dönüştürdüğü konuşulacak. Deloitte’un araştırmalara dayanan analizleriyle “Yapay zekanın en uzak olduğu, insanı insan yapan özelliklerin başında gelen ‘yaratıcılık’ ve sanat alanlarına yapay zeka girerse ne olur? İnsan hayatının evrimi nasıl gerçekleşir?” sorularına yanıt aranacak. Katılımcılar etkinlik kapsamında Raffles İstanbul’da yer alan eşsiz sanat eserlerini de görme olanağı bulacak.

Espor markalar için neden önemli?

C Level Club 25 Nisan’da Nonstop Zula Espor Merkezi’nde esporu pazarlama profesyonelleriyle buluşturacak. Türk yazılım firması InGame Gruop iş birliğinde gerçekleştirilecek etkinlikte InGame Group Kurucu Ortağı Burak Gözalan konuşmacı olarak yer alacak. Etkinlikte esporun geleceği ve sunduğu fırsatlar masaya yatırılacak. C Level Club’da katılımcılara dünya vizyonu üzerinden bir oyun evreni çizerek; espor oyuncuları, esporun ekonomik büyüklüğü ve geleceğine ilişkin tahminler konuşulacak.

C Level Club Hakkında

 C Level Club, Marketing Türkiye tarafından üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformudur. Türkiye’de pazarlama iletişimi sektörüne yön veren sektör profesyonellerini yılda altı kez bir araya getiren C Level Club, iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında bilgilendirmeyi amaçlıyor. 2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle sektöre içgörü sağlayamaya devam eden C Level Club iş yapış modellerini değiştiren, kurumların gelecek stratejilerine yön verecek içerikleri odağına alıyor.

 

 

 

İLGİLİ HABERLER