İPZ Anadolu’nun 5’inci durağı Malatya olacak

13 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu’da 2019’un 5’inci durağı Malatya olacak. Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen İPZ Anadolu’nun bu yılki konusu “Akıllı İşler/Dijitali Anlamak” olarak belirlendi. 31 Ekim’de Ramada Plaza Malatya Altın Kayısı’da gerçekleştirilecek etkinlik kapsamında değişen dünyanın gerekleri ve iş dünyasına yansımaları tartışılacak. Zirveden bir gün önce 30 Ekim’de Ramada Plaza Malatya Altın Kayısı’da, Ticimax Bilişim Teknolojileri tarafından “e-Ticaret sitesi nasıl yapılır ve işletilir?” konulu bir workshop da gerçekleştirilecek. 

Marketing Türkiye ve Marke­ting & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsam­lı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu’nun Malatya buluşması 31 Ekim’de Ramada Plaza Malatya Altın Kayısı’da gerçekleşecek. 13 yıldır aralıksız olarak devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Akıllı İşler” olarak belirlendi. Zirve kapsamında bu yıl İzmir, Konya, Ankara ve Kayseri’nin ardından Malatya ilham veren sunumlara ev sahipliği yapacak.

Zirveden bir gün önce, 30 Ekim’de Ramada Plaza Malatya Altın Kayısı’da, Malatya Ticaret ve Sanayi Odası Kadın Girişimciler Kurulu ile birlikte Ticimax Bilişim Teknolojileri tarafından “e-Ticaret sitesi nasıl yapılır ve işletilir?” konulu bir workshop da gerçekleştirilecek.

Malatya’nın ardından İPZ Anadolu kapsamında Antalya, Edirne ve Samsun illerinde zirveler düzenlenecek.

Malatya ilham veren sunumlara sahne olacak

İPZ Anadolu’nun Malatya ayağında ilham veren konuşmacılar ve ufuk açan sunumlar katılımcılarla buluşacak. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni ve Marketing Management Institute (MMI) Türkiye Başkanı Günseli Özen’in açılış konuşmasıyla başlayacak zirvede ilk konuşmacı “Günümüzün Değişen Dünyasında Akıllı Markalaşma Nasıl Olur?” başlıklı sunumuyla Deloitte Türkiye Dijital Hizmetler Ortağı ve Perakende Sektörü Lideri Hakan Göl olacak. Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Cenk Temiz “TROY’un Hikayesi: İç Kaynakların Etkin Kullanımı ve Dijitalleşme” konusunu katılımcılara aktaracak.

Yapı Kredi KOBİ ve OBİ Bankacılığı Müşteri Yönetimi ve İş Geliştirme Direktörü Burak Bıçaklar “KOBİ’lerin Rekabet Gücünün Artırılması” konulu sunumuyla İPZ Malatya sahnesinde katılımcılara seslenirken, Ticimax Bilisim Teknolojileri’nin Kurucusu ve CEO’su Cenk Cigdemli  “E-ticaret ve E-ihracatın Yol Haritası” adlı sunumuyla, Digital Partners CEO’su Tunç Günbey “e-İhracata Doğru “Akıllı” ve Emin Adımlar” sunumuyla, Reklamcılık Vakfı adına Marka Danışmanı ve Argos’un Kurucu Ortağı Necdet Kara ise “Renkleri Kucaklamak” sunumuyla Malatyalılarla buluşacak…

İLGİLİ HABERLER