İPZ “Akıllı İşler”le Konya’daydı

Tam 13 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) 2019’un ilk turunun ikinci durağı Konya oldu. Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen İPZ Anadolu 2019’in bu yılki ana teması “Akıllı İşler” olarak belirlendi. 27 Şubat’ta Dedeman Konya’da gerçekleşen etkinlik kapsamında değişen dünyanın gerekleri ve iş dünyasına yansımaları tartışıldı.

Marketing Türkiye ve Marke­ting & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsam­lı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu’nun Konya buluşması 27 Şubat’ta Dedeman Konya’da gerçekleşti. 13 yıldır aralıksız olarak devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Akıllı İşler” olarak belirlendi. Zirve kapsamında İzmir ve Konya’nın ardından Ankara ve Kayseri ilham veren sunumlara ev sahipliği yapacak.

İPZ Anadolu konferansları 13 yıldan bu yana iş dünyasının değişimi barındıran alanlarına odaklanarak bilgi aktarımı yapıyor. İş dünyasında ola gidene dikkati çekerek KOBİ’lerin ihtiyaç duyduğu bilgiye kısa yoldan ulaşmalarına olanak sağlayan İPZ Anadolu, her yıl konferans konularını bir ön ziyaretle zirvenin gerçekleştirileceği ilin kanaat önderleriyle yapılan toplantılarda belirliyor. İPZ Anadolu bir buluşma platformu olarak konumlanırken, Anadolu iş dünyasını geleceğe hazırlanması konusunda önemli bir misyon da üstleniyor.

Konya ilham veren sunumlara sahne oldu

İPZ Anadolu’nun Konya ayağında ilham veren konuşmacılar ve ufuk açan sunumlar katılımcılarla buluştu. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni ve Marketing Management Institute (MMI) Türkiye Başkanı Günseli Özen’in açılış konuşmasıyla başlayan zirvede ilk konuşmacı “İşinizi Trendlerle Büyütün, Müşterinize Değer Yaratın” başlıklı sunumuyla Userspots Business Development Caner Aras oldu. Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Cenk Temiz “TROY’un Hikayesi: İç Kaynakların Etkin Kullanımı ve Dijitalleşme” konusunu anlatırken Multinet Up CEO’su Demirhan Şener “Akıllı şirketler sadece akıllı insanlardan mı oluşur?” sorusuna yanıt aradı. Etkinlikte Yapı Kredi KOBİ ve OBİ Bankacılığı Müşteri Yönetimi ve İş Geliştirme Direktörü Burak Bıçaklar “KOBİ’lerin Rekabet Gücünün Artırılması” konulu sunumunu Konyalılarla paylaştı. “KOBİ’ler İçin Rekabette Yeni Dönem: Bulut ve Servis Tabanlı Yazılımlar” panelinde ise ekmob.com Kurucu Ortağı Sunay Şener, kolayik.com Kurucu Ortağı Çağlar Yalı ve Paraşüt Pazarlama Direktörü Bora Şahan birikimlerini katılımcılarla paylaştı.

Kente Değer Katan Markalar ödüllerine kavuştu

İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin Konya ayağı “Kente Değer Katan Markalar” ödül töreniyle son buldu. Konya ilinin kanaat önderleri ve iletişim profesyonelleriyle yapılan istişareler sonucunda; kent ekonomisine değer katan markaların belirlendiği çalışmada Mis Koleji, Cebel Gıda, Asya Lale, Akın Soft, Gürbüzoğulları Mobilya “Kente Değer Katan Markalar” ödülünü almaya hak kazandı.

Ödül alan markalar aşağıdaki kriterler doğrultusunda belirlendi:

  • İçinde bulunan zor koşullara rağmen “yenilikçilik” refleksini kaybetmemiş olması.
  • İletişim kültürüne sahip olması.
  • Motivasyonu yüksek tutarak kendi ekosistemine heyecan vermesi.
  • Yerelden ulusala doğru bir marka yürüyüş içerisinde olması.
  • Gelecek vizyonunda “daha iyisi” için arayışlarının bitmemiş olması.
  • Ve bütün bu kriterlerde uzun yıllara dayanan bir sürdürülebilirlik anlayışının öne çıkması.

Konya’ya değer katan markalar ödüllerini Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Cenk Temiz ve Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hüseyin Altunbaş’ın elinden aldı.

 

 

 

İLGİLİ HABERLER