Facebook ziyaret ettiğiniz mağazaların reklamlarını sunacak
Sosyal medya devi kullanıcılara daha önce ziyaret ettiği mağazaların reklamlarını getirecek.
Google çevrimiçi reklamların fiziksel mağaza alımlarına yol açıp açmadığına yönelik ölçümler sunadursun, Facebook fiziksel seyahatlere yönelik reklamlar sunmaya başladı. Reklamcıların belirli hedef kitle gruplarını satın alabildiği yeni uygulamada ayrıca yeni müşterilere reklam yapabilmek için mağazaları hali hazırda ziyaret etmiş insanlar hariç tutulabiliyor.
Büyük Facebook reklamverenleri ayrıca, gerçekte çevrimdışı satın alım yapanlara da reklam verebiliyor. İlk alıcılar Facebook’a göre KFC, Dick’s Sporting Goods ve Macy’s gibi markalar olacak.
Facebook’un en önemli görevi hedefli reklamlarının satışlara katkıda bulunduğuna dair pazarlamacıları ikna etmesi. Örneğin yeni model 8K TV’yi incelemek için mağazayı ziyaret eden birisi, Facebook’un hedefli reklamından bağımsız olarak yakın gelecekte satın almayı planlıyor olabilir. Bu durumda reklamların Facebook tarafından düzenli olarak hatırlatılması satışlara yardımcı olacaktır.