XCO 2017 yeni bir konferans deneyimine davet ediyor

PAYLAŞ

Heyecan dorukta… Marketing Türkiye’nin bu yıl ikincisini gerçekleştireceği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’ne (XCO) sayılı günler kaldı. Etkinliğin ana sponsorluğunu Turkcell, resmi sponsorluğunu Yapı Kredi ve MediaMarkt üstlenirken, Arçelik, SAS, sahibinden.com ve TAV da destekçiler arasında yer alıyor. Gerçek hayatta “Müşteri Deneyimi” olgusunu iş dünyasından profesyonellerle buluşturan zirve, 17 Mayıs Çarşamba günü Kemer Country Club’da gerçekleşecek. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Deneyim Tasarımı” konularının ele alınacağı zirvenin akşamında müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar da A.L.F.A. Awards töreninde ödüllerine kavuşacak.

Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasa­rımı” gibi vizyon yaratmak amacıyla pek çok farklı konunun ele alınacağı Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nde (XCO), X kuşağının alışveriş alışkanlıkla­rından, Y ve Z kuşaklarının finans ve yatırım alışkan­lıklarına, değişen kamu hizmeti deneyiminden shopper marketing’e kadar pek çok konu konuşulacak. Bu konular haricinde seyahat top­luluğu ve gezgin deneyimi, mükemmel e-ticaret deneyimi, sürdürüle­bilir öğrenme için veri analitiği, deneyim tasarımında değişen tüketici beklentileri ve kurumsal kültür gibi birçok konu tartışılacak.

İyi bir deneyim yaratmanın yolları konuşulacak

Müşteri Deneyimi, firmaların müşterileriyle içinde bulundukları ilişki boyunca yaşadıkları etkileşimin sonucu ortaya çıkan algının bütününü oluşturuyor. Müşterinin firmaya dokunduğu her nokta, çevresel faktörler ve müşteri deneyim sürecinin her aşaması bu al­gıya katkıda bulunuyor. Tüketicilerine mükemmel bir satın alma de­neyimi tasarlayan ve aynı zamanda bunu satış sonrası hizmetlerine de yansıtmayı başaran markalar rakiplerinden ayrışarak öne çıkıyor. Markaların yalnızca ürün ve hizmetlere odaklanmadan tüketicilerle duygusal bir bağ kurması ve büyük markaların neredeyse “insanlaş­ması” başarıya ulaşmalarında giderek daha önemli bir etken halini alıyor. İyi bir deneyim oluşturmanın temeli, iyi bir hikâye yaratmaya ve tüketiciyi bu hikâyenin bir parçası haline getirmeye dayanıyor.

XCO 2017’de öne çıkan gündem başlıkları

Bu yılki zirvede, farklı kuşaklar ve yaşam alanlarından finans ve ya­tırım alışkanlıklarına, bankacılıkta değişen servis alışkanlıklarından değişen kamu hizmeti deneyimine, yeni nesil sağlık deneyiminden shopper marketing’e kadar birçok konu masaya yatırılacak. Ayrıca XCO’da mükemmel e-ticaret deneyimi, seyahat topluluğu ve gezgin deneyimi, insanlaşan markalar, sürdürülebilir öğrenme için veri ana­litiği, deneyim tasarımında değişen tüketici beklentileri ve kurumsal kültür gibi pek çok konu pazarlama profesyonelleri tarafından ka­tılımcılarla paylaşılacak. UX/Kullanıcı Deneyimi oturumlarındaysa workshop’lar düzenlenecek.

Farklı bir konferans deneyimi

xco1234xco123 Baharı birlikte yaşayalım istedik ve konusu deneyim olan bir konferansın mekanını da özel kıldık; Avrupa’nın en saygın binicilik merkezlerinden biri. Uluslararası standartlarda golf ve tenis sahaları ve spa’sıyla sakinlerine keyifli bir yaşam deneyimi sunan kemer country club’ı xco katılımcıları da deneyimleyebilecek. Konferansımızı düzenleyeceğimiz orman evi ise bize olağan bir konferans salonunun ötesinde sıcak bir atmosfer sunacak.

XCO 2017’DE KİMLER NE ANLATACAK?

Ryan Hart
Forrester Research Asya Pasifik Pazarları Analiz Uzmanı
kon1THE DAWN OF ANTICIPATORY CX

Analiz Uzmanı Ryan Hart, Singapur’da yaşıyor ve Asya Pasifik bölgesinde müşteri deneyimi alanındaki profesyonellere hizmet veriyor. Çokuluslu şirketlerde 15 yıllık deneyime sahip olan Hart, Forester öncesinde Infosys Lodestone şirketinde dijital dönüşüm ve SapientNitro şirketinde finansal hizmet uygulamaları alanında çalıştı. Hart’ın uzmanlık alanları arasında; müşteri merkezli deneyim tasarımı, mobilite, deneyim yaratma, yerelleştirme, markalaştırma, organizasyonel dönüşüm ve dijital erişim gibi konular bulunuyor.

Yakup Doğan
Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı
kon12BANKACILIKTA DİJİTAL DENEYİM TASARIMI

Çukurova Üniversitesi İşletme – İngilizce Bölümünde lisans eğitimini tamamlayan Yakup Doğan, profesyonel kariyeri boyunca Türkiye’nin önemli bankalarında Perakende Bankacılık ve Kanal Yönetimi alanlarında farklı pozisyonlarda çalıştı. 2009 yılından bu yana Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı görevini yürüten Doğan, evli ve 2 çocuk babasıdır. Doğan ayrıca geçen sene Harvard Business School’un Disruptive Strategy and Innovation programını tamamlayarak eğitim hayatına kısa süreli bir dönüşte bulunmuştu.

Mehmet Tüfekci
Arçelik Pazarlama A.Ş. Türkiye Pazarlama Direktörü
kon123PERAKENDECİLİKTE DÖNÜŞÜM

Arçelik Pazarlama A.Ş. Türkiye Pazarlama Direktörü olan Mehmet Tüfekci 1976 Antalya doğumludur. İlk, orta ve lise eğitimini Mersin’de tamamlayıp, Ankara Hacettepe Üniversitesi İktisat Bölümü mezunudur. Çukurova Üniversitesi’nde Pazarlama Yüksek Lisansı, Sabancı Üniversitesi’nde Turquality MBA programını tamamlamıştır.
Arçelik A.Ş.’deki kariyerine 2003 yılında Adana Satış Yöneticiliği’nde başlayıp, 2008 yılında İstanbul’da pazarlama bölümünde iş hayatına devam ederek, farklı dönemlerde buzdolabı, klima, süpürge, küçük ev aletleri, termosifon-şofben-kombi gibi farklı ürün gruplarının sorumluluğunu yürütmüştür. 2010 yılında Türkiye Beyaz Eşya Pazarlama Yöneticisi görevini üstlenmiş, 2015 yılı başından bu yana Türkiye Pazarlama Direktörü görevini sürdürmektedir.
Mehmet Tüfekci, aynı zamanda İstanbul Üniversitesi’nde Öğretim Üyesi olup, bununla birlikte Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu üyesidir.

Çağanur Atay Uçtu
MediaMarkt Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü
kon1234DENEYİM TASARIMINDA DEĞİŞEN TÜKETİCİ BEKLENTİLERİ VE KURUMSAL KÜLTÜR

Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Çağanur Atay Uçtu, iş hayatına Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. Pazarlama Departmanı’nda başladı. Çizdiği yükselen başarı grafiğiyle sırasıyla Anadolu Hayat Emeklilik ve HSBC Türkiye’de görev alan Uçtu, son üç yıldır Media Saturn Holding bünyesinde bulunan MediaMarkt Türkiye’de, sırasıyla “Marka ve Kurumsal İletişim Departman Müdürlüğü” ve “Pazarlama Grup Müdürü” görevlerini üstlendi. Çağanur Atay Uçtu 1 Nisan 2016 tarihi itibarıyla görevine, “MediaMarkt Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü’’ olarak devam ediyor.

Ünal Ömer Çalışkan
kon12345MediaMarkt Türkiye Müşteri Deneyimi Departman Müdürü
DENEYİM TASARIMINDA DEĞİŞEN TÜKETİCİ BEKLENTİLERİ VE KURUMSAL KÜLTÜR

2016 Kasım ayından bu yana MediaMarkt Türkiye pazarlama direktörlüğü bünyesinde, müşteri deneyimi departman müdürlüğü görevini yürüten Çalışkan, kariyeri boyunca enerji, telekomünikasyon ve perakende sektörlerinde ulusal ve uluslararası firmalarda pazarlama, strateji ve IT direktörlüklerinde çeşitli görevler üstlendi. 2014 yılından bu yana özellikle müşteri deneyimi üzerine yoğunlaşan çalışmalarıyla öne çıkan Çalışkan, MediaMarkt’ın çok kanallı yapısındaki müşteri deneyimini geliştirmekten sorumlu.

Nurcan Bıçakçı Arcan
SAS MEA Pazarlama Müdürü
kon123456SİZ STRATEJİYLE İLGİLENİN, MÜŞTERİNİN HİKÂYESİNİ ANALİTİK ANLATIR

SAS MEA Pazarlama Müdürü Nurcan Bıçakçı Arcan, iş hayatına PricewaterhouseCoopers’ta başladı. Daha sonra Turkcell ve Türk Telekom Grubu’nda çeşitli kademelerde pazarlama ve iş geliştirme görevlerinde bulundu. Bilişim sektöründe pazarlama alanında 15 yıla yakın deneyime sahip olan Arcan, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi ve Oxford Brookes Üniversitesi’nde Executive MBA programından 2016 yılında mezun oldu.

Bora Biçer
sahibinden.com İş, Servis ve Müşteri Deneyimi Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı
kon1234567MİLYONLARA HİTAP EDEN DENEYİMLER TASARLAMAK

sahibinden.com İş, Servis ve Müşteri Deneyimi Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer, profesyonel meslek hayatına Logo Yazılım’da başladı. Bilişim alanında (internet, telekom) ürün yönetiminin pazarlama ve IT konularında farklı kademelerde yöneticilik görevleri üstlendi. Uzun yıllar Turkcell’de birçok önemli görevde bulunan Biçer, sahibinden.com ekibine katılmadan önce, son olarak Turkcell grup şirketi Fizy’de Genel Müdür olarak görev yaptı.

Akan Abdula
Future Bright Group Yönetici Ortağı
kon12345678İÇGÖRÜNÜN ÖNEMİ

2012’de FutureBright’ı kuran Akan Abdula, küresel şirketlerin domine ettiği bir sektöre giriş yaptı. Bugün Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketleri arasında yer alan FutureBright’ın portföyünde 250’nin üzerinde marka bulunuyor. FutureBright 2016 yılında dünyaca ünlü Olson Zaltman & Associates’in dokuzuncu küresel ortağı oldu. TED ve Intel TechTalks’un konuşmacısı Abdula’nın 2012 yılında üç kişiyle başladığı serüveni şu an 105 kişi olarak devam ediyor.

Yakup Bayrak
SHERPA Kurucusu
kon123456789UX’E ODAKLANMAK GERÇEKTEN İŞE YARIYOR MU?

SHERPA Kurucu Başkanı Yakup Bayrak, Türkiye’nin ilk internet girişimlerinden Akampus.com ile başladığı profesyonel kariyerini, dijital dünyada geçirdiği 14 yılı aşkın süre içinde Pure New Media ve Bilge Adam gibi şirketlerde üst düzey yöneticilik deneyimleriyle zenginleştirdi. 2009 yılında ilk girişimi KeyFruit’u kurduktan sonra 2013’te tasarım stüdyosu SHERPA’yı, peşi sıra Türkiye’nin ilk Growth Hacking girişimi DAM Growth Hackers, terzi işi workshoplar tasarlayan Dijital Stüdyo’yu ve girişimci dostu girişim Ciz.io’yu kurdu.

Yunus Tunak
Fjord Hizmet Tasarım Direktörü
kon1234567891FJORD TRENDS

Accenture Interactive’in tasarım ve inovasyon firması Fjord İstanbul Stüdyosu’nun Servis Tasarım Direktörü olan Yunus Tunak, 2013 yılından beri Fjord bünyesinde çeşitli seviyelerde yöneticilik yaptı. Tunak özellikle bankacılık, telekom, sigortacılık, perakende ve endüstriyel dönüşüm alanlarında müşteri ve çalışanların dijital ve fiziksel deneyiminin iyileştirmesi konularında çalışmalar gerçekleştiriyor. Uzmanlık alanları arasında servis tasarımı, kullanıcı odaklı tasarım süreçleri, insan-makine etkileşimi, erişilebilirlik konuları bulunan Tunak’ın pek çok projesi ulusal ve uluslararası yarışmalarda ödüller kazandı.

2017’nin A.L.F.A. Markaları belirleniyor…

“Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar”ın ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards ödül töreni 17 Mayıs Çarşamba günü, Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından Kemer Country Club’da gerçekleştirilecek. Araştırma metodolojisi ve saha çalışması Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından geliştirilen A.L.F.A Awards’ta, 40 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar ödüllerine kavuşacak.

ssdde2015 yılından beri en iyi müşteri deneyimini yara­tan markaların ödüllendi­rildiği A.L.F.A. Awards’un üçüncüsü bu yıl 17 Mayıs Çarşamba günü Kemer Country Club’da XCO zirvesinin hemen ardından gerçek­leşecek. A.L.F.A. Awards’un metodoloji­sinde bu yıl kapsamlı değişiklikler göze çarpıyor. Türkiye temsili 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçla­rına göre verilen ödüllerde bu yıl 40 kategoride en iyiler ödüllerine kavuşacak. Xsi­ghts Araştırma ve Danışmanlık (www.xsights.co.uk) tarafından 64 bin kullanıcısı bulunan “Türkiye’nin Sesi Paneli” üzerinden online yöntem­le 24 Nisan – 2 Mayıs 2017 tarihleri ara­sında gerçekleştirilen araştırmada sadece araştırma kapsamında yer alan sektör ve markaların kullanıcıları yer alıyor. Fark­lı sektörlerde faaliyet gösteren çeşitli firmaların performansları gözlemlenerek, sektörler arası farklılıklar tespit edilecek ve en sağlıklı sonuçlara ulaşılması sağlanacak.

İletişim için:
Duygu Tanışan 0(212) 211 11 12 dahili 123