Bundle’dan LÖSEV ve KAÇUV’a destek
Haber uygulaması Bundle, 1-7 Nisan Kanser Haftası boyunca reklam alanlarını LÖSEV ve KAÇUV’a ayırıyor.
Türkiye’de yılda ortalama 3 bin 500 çocukluk çağı kanseri vakası teşhisi konuluyor. Haber uygulaması Bundle etkili reklam modellerini ilk olarak tedavi bekleyen çocuklar için dayanışmaya ayırıyor. Yeni reklam modelleri, 1-7 Nisan Kanser Haftası’nda LÖSEV ve KAÇUV’un farkındalık yaratmayı hedefleyen mesajları ile Bundle’ın 1 milyonu aşkın aktif kullanıcısına ulaşacak. Bundle, yılın geri kalanındaysa her ayın bir haftası sivil toplum kuruluşlarına ücretsiz olarak yer vermeye devam edecek.
Bundle, yeni “native” reklam modellerini Ocak ayında markaların kullanımına sunmuştu. Uygulama, 5 farklı yeni reklam formatı ile markaların kullanıcıyla direkt etkileşime geçmesini sağlayarak etkili bir iletişim olanağı sunuyor.