Türkiye Açıkhava Reklam Yatırımları Raporu’nun sonuçları açıklandı
Açıkhava Reklamcıları Vakfı Arvak’ın açıkhava mecrasına yapılan yatırımların boyutlarını görmek için 2012 sonunda başlattığı Türkiye Açıkhava Yatırımları Raporu’nun 2013 yılının ilk 6 aylık dönemine ait çalışması tamamlandı.
EY Turkey (Ernst&Young) denetim şirketinin açıkhava reklam pazarlaması konusunda faaliyet gösteren 21 şirketin verilerini derleyerekhazırladığı rapordaki sonuçlara göre 2013 ilk 6 aylık dönemde Türkiye açıkhava mecrasına yapılan yatırımların toplamı 267.000.000 TL oldu.
2013 ilk yarı yıldaki açıkhava reklam yatırımlarına bakıldığında Türkiye’deki açıkhava mecrasının önceki yıllarda olduğu gibi büyümeyi sürdüreceği görülüyor.
Türkiye’nin önde gelen açıkhava pazarlama şirketlerinin ciro rakamlarıyla Arvak için ikincisi hazırlanan rapor Türkiye’deki açıkhava mecrasının gelişimi ve ulaştığı hacim hakkında net bir fikir veriyor.