Marketing Türkiye Dergisi iOS ve Android Cihazlarda Artık Daha İnteraktif!
Marketing Türkiye Dergisi, bu aydan itibaren artık AppStore ve Google Play’den interaktif olarak indirilebilir. Belirli bir süre için 2,99 TL’den satışa çıkan dergi, tüm içeriği daha interaktif bir hale getirilerek yayına alındı.
Dijital dönüşüm adımlarını dergiyi mobil platformlara daha interaktif bir şekilde taşıyarak atan Marketing Türkiye Dergisi, bundan böyle Android ve iOS platformlardan da indirilebilecek.
Derginin baskı versiyonunun dijitalize edilerek ortaya çıkartılan çalışma, bundan böyle Marketing Türkiye’nin içeriklerinin video ve animasyon olarak da dergi üzerinden okunabileceği anlamına geliyor.
Oyunlaştırma barındıran reklamlar, interaktif animasyonlar, 360 derece fotoğraf görüntüleme, özel efektli infografiler, canlı ya da sabit video yayınları gibi birçok yenilik barındıran Marketing Türkiye interaktif dergisi, pazarlama ve yayıncılığın dijital dünyaya sessiz kalamayacağını da öncü bir yayıncı olarak gösteriyor.
Sabit sınırların ortadan kalkmaya başladığı ve her şeyin daha mobil bir hale geldiği dünyada, Android ve iOS platformlarından istenilen her yerde Marketing Türkiye Dergisi’ni okumak artık mümkün.
Tablet bilgisayar ve akıllı telefonlarda Marketing Türkiye Dergisi’ni edinmek ve indirmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz.
Marketing Türkiye dergisinin interaktif versiyonunun ortaya çıkmasında büyük katkıları olan Bünyamin Saraç da dijital yayıncılığı ve Marketing Türkiye’nin bu girişimini yorumladı:
Dergi yayıncılığı denince akla gelen ilk isimlerden birisi Marketing Türkiye. Ve son zamanlarda sürekli tartışılan (print mi yoksa dijital mi) sorusuna artık her ikisi de deyip bana göre en doğru cevabı vermiş durumda. Zira basılı dergi ve dijital dergi birbirinden aslında çok farklı olanaklar sunuyor. Okuyucusu olduğum Marketing Türkiye basılı dergisi okuma lezzeti yaşatırken interaktif dergi ise keşif deneyimi yaşatıyor çünkü her sayfası özenle yapılmış prodüksiyonlarla dolu ve bir sonraki sayfayı da heyecanla çeviriyorsunuz. Her sayfada “Acaba şimdi karşıma ne çıkacak?” sorusu de merak unsurunu beslemesiyle farklı bir deneyim sunuyor. Bu sayede Marketing Türkiye, bize günümüz koşullarında teknolojiden azami düzeyde nasıl istifade edilir, bunu vaat ediyor.
TRKPATV’de de program yapan Profesör İbrahim Kırcova da Marketing Türkiye’nin interaktif dergisini yorumladı:
Öncelikle tebrik ediyorum. Uzun bir süredir de açıkçası Marketing Türkiye’nin dijital ve interaktif dergisini bekliyordum. Pazarlama çok büyük bir değişim geçiriyor. Kullandığı araçlar ve platformlarda çok büyük farklılıklar ortaya çıkıyor. Dolayısıyla artık hedef kitlelere tek bir geleneksel araçla ulaşmak değil bütün yeni araçları kullanıp entegre bir iletişim sağlamak gerekiyor. Yeni nesil ekranlara bakarak içerik okumaya daha yatkın ve bu sebeple de bütün geleneksel yayıncıların da dijitalleşme adımları atması gerekiyor. Marketing Türkiye de bu girişimiyle insanlara tüm kanallardan entegre bir şekilde ulaşma konusunda adım atmış bulunuyor. Basılı dergi diğer okurlarla çok fazla bir etkileşim imkanı sağlayamazken interaktif dergi, aynı dergiyi okuyanlar arasında da bir etkileşim oluşturmaya başlayacak ve böylelikle de Marketing Türkiye adından daha da fazla söz ettirebilecek.
Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu da yeni interaktif dergi hakkında görüşlerini bildirdi:
Dijital çağın tüm kanallarını iletişim amacıyla kullanarak Marketing Türkiye’nin takipçilerine her kanaldan farklı şekilde içeriklerimizi ulaştırmak öncelikli amacımız. Dijital iletişimin biz yayıncılara neler katabileceğinin bilinciyle hareket edip Marketing Türkiye’nin interaktif dergisini yayına aldık. Geleneksel dergi yayıncılığının yanında dijital yayıncılığa da Marketing Türkiye’yi uyarlayarak öncü olmaya devam etme hedefiyle tabletler ve akıllı telefonlara çok daha interaktif olan içeriğimizi ulaştırmaya başladık.