Pazarlamada “C”lerin savaşı

İş dünyasının büyük bir dijital dönüşüm yaşadığı günümüzde pazarlama departmanlarının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak yönetim kademelerinde de bir dönüşüm yaşanıyor. CIO, CTO ve en nihayetinde CDO’lar dijitalin her geçen gün önem kazanmasıyla birlikte pazarlamada artık daha fazla söz sahibi… Peki, gelecek dönemde bu yeni tanımlamalar nasıl şekillenecek? CMO’ların görev tanımlamaları değişim gösterecek mi? CTO, CIO ve CDO’ların konumu ne olacak?

E-Ticaretin geleceği ECHO Summit’te konuşulacak

14 Kasım Perşembe günü Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilecek olan e-Commerce Head Organization’da (ECHO Summit) e-ticaret sektörünün tüm bileşenleri bir araya gelecek. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleştirilen ve e-ticaret sektöründeki trendlerin konuşulacağı etkinlikte ödeme sistemlerinden e-ihracata, kişiselleştirmeden online alışveriş deneyimine kadar pek çok konu tartışmaya açılacak. ECHO Summit Türkiye’nin e-ticaret potansiyelini ve pazarın sunduğu fırsatları da araştırmalarla gözler önüne serecek.

Hulusi Derici: Dijitali reklamcı olmayanlardan kurtarmak gerekiyor

M.A.R.K.A.’daki dikkat çeken dönüşümü konuşmak için bir araya geldiğimiz Hulusi Derici, “Dijital teknolojiyi bilen ama reklamcılıktan anlamayan, reklamcı taklidi yapan çocuklardan reklamcılığı kurtarmak şart” diyor ve ekliyor: “Biz bu mecrayı doğru kullanmak için yapılanmamızı tamamlayarak müşterilerimize tüm mecralarda hizmet vermeye başladık.” İşte Hulusi Derici ile dijital dünyada yapılan yanlışlar ve reklamcılık ile ilgili gerçekleştirdiğimiz o sarsıcı söyleşinin satır başları.

Yılın En Cool Markaları…

Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğinde bu yıl beşincisi gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması” Türk tüketicilerinin en cool bulduğu markaları bir kez daha gözler önüne seriyor. “Yılın En Cool Markaları” 7 Kasım Perşembe günü Kanyon Cinemaximum’da Youth Talks Türkiye’nin hemen ardından düzenlenecek törenle ödüllerine kavuşacak.

Pırlantada gençlerin gözü üzerimizde

Marketing Türkiye adına Sia Insight’ın gerçekleştirdiği “Yeni Kuşakların Mücevher Tercihleri” araştırması X ve Z jenerasyonlarının mücevher ile olan ilişkilerinin bir önceki kuşaklardan oldukça farklı olduğunu gösteriyor. Sonuçlarla göre altın her ne kadar bir yatırım aracı olarak görülse de duygu dünyasında pırlantanın bir hayli gerisinde kalıyor. Pırlantasız evlilik teklifi ise tekliften sayılmıyor…

Kredi kartı trendleri

Sadece kredi kartı kullanımına yönelik girişimler artık müşterileri bankalara yakınlaştırmak için yeterli değil. Zira artık insanlar kartla işlem yapmaktan değil ödemenin sağlayabileceği deneyimlerden heyecan duyuyor. Bu ihtiyaç bankaları özellikle kredi kartları tarafında daha cazip yenilikler yapmaya ve yeni kullanıcı deneyimleri genişletmeye itiyor. Peki, kredi kartı sektöründeki bu yenilikler neler? Kredi kartları yeni dönemde müşterilere ne tür deneyimler vadediyor? Yanıtlar Marketing Türkiye, IoX Digital ve Userspots tarafından hayata geçirilen Trend Blenders’ın “Kredi Kartı Trendleri” raporunda.

26.Golden Drum’a Türkiye damgası

Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği 26. Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali 17-18 Ekim tarihlerinde Slovenya’da gerçekleşti. 26 ülke ve 208 ajanstan gelen işlerin yarıştığı festivalde 18 Ekim akşamı gerçekleşen törenle yılın en yaratıcı çalışmaları ödüllerine kavuştu. Türk reklam ajansları 2’si Grand Prix, 10’u Golden Drum ve 12’si Silver Drum olmak üzere toplam 24 ödülle festivale damga vurdu.

Sigorta sektörü tazeleniyor

Son dönemde sigorta sektöründe rekabet eden markalar genç kitlelere ulaşabilmek, değişen yaşam koşullarına çözümler üretebilmek ve teknolojik gelişmeleri yakalayabilmek için kıyasıya bir yarış içinde. Bu çetin rekabet markaları günümüz dünyasının yeni problemleri için inovatif sigortacılık ürünleri yaratmaya iterken, kullanılan iletişim dilini de kökünden değiştiriyor. Peki, sigorta sektörü yeni ürünleriyle genç hedef kitlelere nasıl ulaşıyor? Hangi trendler sektördeki pazarlama stratejilerini şekillendiriyor?

Tema Vakfı’nda hedef: 1 milyon gönüllü

Kahve Dünyası iş birliğiyle gerçekleştirdiğimiz “Türk Kahveli Sohbetler” serimizin bu ayki konuğu Tema Vakfı Genel Müdürü Başak Yalvaç Özçağdaş oldu. Bağdat Caddesi Beyaz Köşk Kahve Dünyası’nda bir araya geldiğimiz Özçağdaş ile TEMA Vakfı’nın son zamanlarda gündemde olan “Yeşil Termos” ve “Her Çocuk Bir Fidan” projelerini konuştuk. Marka iş birliklerini değerlendirirken sürdürülebilir değişimler yaratmak üzere yola çıktıklarını söyleyen Özçağdaş TEMA Vakfı’nın önümüzdeki sene 1 milyon gönüllüye ulaşmayı hedeflediğini belirtiyor.

Gençler için “Umut Dolu Bir Zirve” başlıyor

“Youth Talks Türkiye” zirvesi, gençleri ve geleceğin trendlerini odağına alarak 7 Kasım Perşembe günü Kanyon Cinemaximum’da kapılarını açmaya hazırlanıyor. “Umut Dolu Bir Zirve” sloganıyla yola çıkan “Youth Talks Türkiye” gençleri, teknolojiden sanata, finanstan eğlenceye, espor ve gaming’e kadar çeşitli alanlarda uzman ve önemli isimlerle bir araya getirecek. Zirvenin sonunda ayrıca “Cool Markalar Ödül Töreni” düzenlenecek.

Ali Saydam: Rap pasifleştiriyor mu, kazandırıyor mu?

Günseli Özen:  Mona Lisa ile sohbet etmek!

 

Detayları ve daha fazlası Marketing Türkiye Kasım sayısında sizleri bekliyor. 

Abone Olmak İçin Hemen Tıklayın!

 

İLGİLİ HABERLER