Dergiler

Zor gün dostu şirketler

Türkiye’yi derinden sarsan büyük felaketin hemen ardından markaların sahadaki uzmanlıkları, gönderdikleri tırlar dolusu yardımlar ve…

Dergiler

Yılın itibarlıları…

Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”…

Dergiler

Marketing Türkiye 2023 Almanak Özel Sayısı

Halk jürisi tarafından belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir… Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic…

Dergiler

Yapay zeka yaratacak, yaratıyor, yarattı!

Yapay zekanın vaatlerinden biri de kreatif sektörlerde içerik üretimini kolaylaştırmak. Anahtar kelimeler ve “prompt”lar yardımıyla…

Dergiler

Yetenek krizinde çözüm süreci başladı…

Reklam sektöründe bir krize dönüşen yetenek sorununun çözümü için Marketing Türkiye ile Reklamcılar Derneği öncülüğünde…

Dergiler

Yeni e-ticaret yasası sonrası dengeler değişiyor mu?

2021 yılında Türkiye’de e-ticaret hacmi yüzde 69 artarak 381,5 milyar TL olarak gerçekleşti ve e-ticaretin…

Dergiler

Spora değer katan markalar

Spor müsabakaları bir nevi markaların da ringe çıktığı bir atmosfer taşıyor ruhunda. Öyle ki bu…

Dergiler

Kaçın, Alfa’lar geliyor!

Hemen her gün karşılaştığımız yeni bir araştırmayla, markaların onlara göre planlanan stratejileriyle Z kuşağı gündemden…

Dergiler

Marketing Türkiye – P&G 35. Yıl Özel Sayısı

İlk hazır bebek bezi, ilk hijyenik ped, ilk “ikisi bir arada” şampuan, ilk florürlü diş…

Dergiler

Pazarlamanın yeni nesil liderleri

İçinden geçtiğimiz dönüşüm süreci bilinen tüm ezberleri bozarken, pazarlamanın ve elbette CMO’ların yetkinliklerinin de yeniden…

Dergiler

Enflasyon bizi nasıl dönüştürdü?

Her geçen gün etkisi daha çok hissedilen yaşam pahalılığı toplumun sosyal yaşantısından tüketim alışkanlıklarına dek…

Dergiler

E-ticarette Direct to Consumer dönemi

Hâlâ e-ticaretin taşıyıcı unsurunu pazaryerleri oluştursa da artık hayli güçlü rakipleri var: Markaların bizzat kendisi……