Ünlü kullanımında en başarılı markalar

PAYLAŞ
Marketing Türkiye için Xsight Araştırma ve Danışmanlık’ın gerçekleştirdiği “Ünlüler Araştırması” en başarılı marka-ünlü iş birliklerini gözler önüne seriyor. Ünlü kullanımının satın almaya etkisini de sorgulayan araştırmaya göre yüzde 100 uyumla Hande Erçel-DeFacto iş birliği öne çıkarken yüzde 77 uyumla Kıvanç Tatlıtuğ-Mavi iş birliği en iyi ünlü kullanımı konusunda ikinci sırada yer alıyor. Her geçen gün reklam mecralarına yenileri ekleniyor, tüketici talepleri sürekli evrim geçiriyor, trendler birbirini kovalıyor… Bu baş döndürücü değişim içinde dahi pazarlamanın kimi silahları gücünü zerre kadar kaybetmiyor. Onlardan bir de hiç kuşkusuz ünlü kullanımı… Hele de Türkiye pazarında! Araştırmalar ünlü kullanan marka sayısının en yüksek olduğu ülkelerden birinin Türkiye olduğunu gösteriyor. Zira ABD’deki reklamlarda ünlülerin kullanılma oranı yüzde 50’lerdeyken bu rakam Türkiye pazarında yüzde 65’lere kadar çıkıyor. Peki, bu vazgeçilmez pazarlama yöntemi tüketiciler üzerinde ne denli etkili oluyor? Ünlü kullanımı satışları nasıl etkiliyor? Türk insanının favori marka-ünlü iş birlikleri hangileri? Şarkıcısından oyuncusuna Türk insanının gönlünde taht kuran starlar kimler? Tüm bu soruların yanıtı Marketing Türkiye’nin için Xsight Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Ünlüler Araştırması”nda...
You need to login to view the rest of the content. Lütfen . Üye Değilmisiniz? Bize Katılın

Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.

Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…

Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.

Türkiye’nin ilk pazar araştırmaları bankası

Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.

Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin “Araştırmalar” sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.

Araştırma Özel Bölümü Abonelik Bedeli: 250 TL(KDV dahil)
Araştırma Özel Bölümü ve Marketing Türkiye Dergi Abonelik Bedeli: 400 TL (KDV dahil)
* Abonelikler 12 aylıktır.

Havale için IBAN:
TR86 0006 2000 3570 0006 2000 53
Önemli not: Ödemenizi havale ile yaptıktan sonra lütfen dekontunuzu [email protected] bir eposta ile gönderiniz.