Tüketiciler mobilyalarını 9 yılda bir değiştiriyor…

PAYLAŞ
Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) Nielsen Araştırma ile birlikte yaptığı araştırmalaryla markalı mobilya tüketicilerinin profilini, ürün kullanım ve satın alma davranışlarını takip etti.
Araştırma 15 ilde toplam 1031 kişi ile gerçekleştirildi. Görüşmeler yüzyüze görüşme yöntemi ile uygulandı. Araştırmanın saha çalışması 5 Ekim–4 Kasım 2015 tarihleri arasında gerçekleştirildi.

MOBİLYA TÜKETİCİSİNİN PROFİLİ

Türkiye genelinde markalı mobilya tüketicilerinin ortalama yaşı 34 ve sosyo ekonomik statü grubu ağırlıklı olarak C1’dir. Hanedeki çocuk sahiplik oranı %40 ve çocukların ortalama yaşı 12’dir. m1 Markalı mobilya tüketicilerinin ortalama hane geliri 2013 yılında 2.153 TL iken 2015 yılında 2.528 TL olarak gerçekleşmiştir.
You need to login to view the rest of the content. Lütfen . Üye Değilmisiniz? Bize Katılın

Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.

Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…

Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.

Türkiye’nin ilk pazar araştırmaları bankası

Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.

Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin “Araştırmalar” sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.

Araştırma Özel Bölümü Abonelik Bedeli: 250 TL(KDV dahil)
Araştırma Özel Bölümü ve Marketing Türkiye Dergi Abonelik Bedeli: 300 TL (KDV dahil)
* Abonelikler 12 aylıktır.

Havale için IBAN:
TR86 0006 2000 3570 0006 2000 53
Önemli not: Ödemenizi havale ile yaptıktan sonra lütfen dekontunuzu satis@rotayayin.com.tradresine bir eposta ile gönderiniz.