Tüketici Trendleri 2020 raporu

PAYLAŞ
Sürdürülebilir marka değeri yaratmanın tek yolu, müşterilerini rakiplerden çok daha iyi hissettirebilen bir markaya sahip olmaktır. Güçlü ve kalıcı markalar, mutlaka derin duygusal bağlantılara sahip iç görüler üzerinde inşa olurlar. Argus olarak 2003 yılında geliştirdiğimiz ve tüm süreçleriyle tescilli bir model olan MindDecoder®, tüketicilerin örtülü belleklerini ve derinde yatan duygusal motiflerini açığa çıkaran bir araştırma modeli. Bu rapor, dünyanın ve Türkiye’nin geçmekte olduğu sosyo-politik değişimleri dikkate almanın ötesinde büyük ölçüde, 2013-2017 yılları arasında yürütülen 1500 MindDecoder® derinlemesine görüşmesinden elde edilen tüketici eğilimlerine dayanıyor.
You need to login to view the rest of the content. Lütfen . Üye Değilmisiniz? Bize Katılın

Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.

Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…

Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.

Türkiye’nin ilk pazar araştırmaları bankası

Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.

Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin “Araştırmalar” sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.

Araştırma Özel Bölümü Abonelik Bedeli: 250 TL(KDV dahil)
Araştırma Özel Bölümü ve Marketing Türkiye Dergi Abonelik Bedeli: 400 TL (KDV dahil)
* Abonelikler 12 aylıktır.

Havale için IBAN:
TR86 0006 2000 3570 0006 2000 53
Önemli not: Ödemenizi havale ile yaptıktan sonra lütfen dekontunuzu [email protected] bir eposta ile gönderiniz.