Private label ürünler şimdi daha güçlü, daha cazip

PAYLAŞ
Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın hazırladığı “Alışveriş Haritasında Market Markalarının Konumu” araştırmasına göre tüketicilerin yüzde 45’i arkadaşı önerdiği ya da fiyatı daha makul olduğu takdirde market markası alabileceğini söylüyor. Buna karşın “asla market markası/ markasız ürün almam” diyenlerin oranı sadece yüzde 15. Peki, pazardaki ağırlığını her yıl daha da hissettiren market markaları, yani private label ürünlerin Türk tüketicisi için önemi ne?
You need to login to view the rest of the content. Lütfen . Üye Değilmisiniz? Bize Katılın

Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.

Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…

Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.

Türkiye’nin ilk pazar araştırmaları bankası

Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.

Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin “Araştırmalar” sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.

Araştırma Özel Bölümü Abonelik Bedeli: 250 TL(KDV dahil)
Araştırma Özel Bölümü ve Marketing Türkiye Dergi Abonelik Bedeli: 400 TL (KDV dahil)
* Abonelikler 12 aylıktır.

Havale için IBAN:
TR86 0006 2000 3570 0006 2000 53
Önemli not: Ödemenizi havale ile yaptıktan sonra lütfen dekontunuzu [email protected] bir eposta ile gönderiniz.